۰۹۲۲۴۶۷۲۰۹۸
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مهم ترین نکات خرید ویلا در منطقه های کردان و کوهسار کرج

مهم ترین نکات خرید ویلا

خرید ویلا برخلاف اینکه کاری آسان به نظر میرسد اما نکاتی دارد که باید به آن توجه کنید و عجولانه عمل نکنید در هنگام خرید ویلا نباید احساسی عمل کنید و تنها به ظاهر توجه کنید باید قیمت ها را به صورت دقیق و کارشناسی توسط افراد امین و آشنا بررسی کنید باید موقعیت و آینده ی رشدی یک منطقه و ملک را به دقت در نظر بگیرید امکانات و کیفیت ابزار و مصالح استفاده شده و … را به دقت بررسی کنید .

بنابراین در این مقاله سعیداریم تا مهم ترین و اصولی ترین نکات را ببه شما عزیزان معرفی کنیم تا با مشکل موجه نشوید .

مهم ترین نکات خرید ویلا

تفاوت نکات برای ویلا های مناسب سکونت و ویلا های تفریحی

در هنگام خرید یک ویلا و باغ با توجه به این که شما برخی از روزها به باغ و ویلا ی خود می روید یا ویلا و باغ را برای سکونت میخواهید باید به امکانات و ویژگی های متفاوتی دقت کنید اگر ویلا و باغ را برای سکونت دائمی میخواهید باید آن را در منطقه ای شهری بیابید و امکانات بیشتر را در نظر داشته باشید. آنتن ‌هی موبایل ، امکانات حمل و نقل و راه های ارتباطی و کیفیت جاده ها ، نزدیکی به مراکز خرید و … را با دقت بررسی کنید اما ویلایی که برای تفریح و استراحت میخواهید ویلاهای ساحلی و جنگلی گزینه های مناسبی هستند.

بنابراین برای خرید ویلا ابتدا نیاز و هدف خود را شناسایی نمایید و سپس اقدامات لازم را برای خرید طی کنید تا به مشکل مواجهه نشوید .

بنابراین عجولانه تصمیم نگیرید مویلا ها معمولا زیبا و جذاب هستند و چشم انداز های اطراف آن احساات انسان را به خود جلب میکنند اما عجول نباشید و همه ی نکات را در نظر داشته باشیدتا در آینده پشیمان نشوید

تفاوت نکات برای ویلا های مناسب سکونت و ویلا های تفریحی

مهم ترین نکات خرید ویلا در منطقه ی کوهسار و کردان کرج

اگر ویلایی متناسب وبا آگاهی و در نظر داشتن نکات خریداری کنید با سود بالایی برخردار خواهید شد و آینده ی ملک شما تضمین شده میباشد امام بدون در نظر داشتن نکات اصولی و مشورت ببا کارشناس ملک و ویلا اقدام به خرید کنید با ضرر و زیان مواجه میشوید و مشتری مناسب برای ویلای خود پیدا ننخواهید کرد تا آن را به فروش برسانید.

مهم ترین نکات خرید ویلا در کردان کرج

منطقه ی ویلا

مناطقی که گردشگری بالایی داررند همه روزه رو به پیشرفت هستند و زمین و ملک آن با رشد بیشتری همراه هستند کردان و کوهسار کرج یکی از مناطق زیبا و گردشگری در محدوده ی کرج میباشد

متوانید ویلا ها وباغ های متراژ پایین تر و جمع و جور تر اما در منطقه های بهتر را خریداری کنید

امادر واقع نیاز شما و هدف شما مهم ترین عامل خرید میباشد اگر پرجمعیت هستید و ویلا را برای برگذاری مراسم عروسی میخواهید ویلاهای متراژ بالا را خریداری کنید

موقعیت جغرافیایی ویلا و همسایگان باغ و ویلا ی خود را بررسی کنید فاصله ویلا تا مرکز شهر چقدر فاصله داردرا بررسی کنید. تا در اینده و برای خرید با مشکل مواجه نشوید و از خدمات درمانی ، آموزشی و … برخوردار باشید .

قیمت ویلا

قیمت ویلا و قیمت های ویلا های اطراف را به دقت بررسی کنید.

ویلاهای پیش خرید را دقت کنید و از افراد اشنا خریداری کنید و در صورت لزوم ویلا های اماده را خریداری کنید.

سند ویلا

سند ویلا ها را بررسی کنید

برای خرید ویلا و باغ در کردان به سند را با دقت برررسی کنید و ویلاهای قولنامه را از افراد ناشناس خریداری نکنید همچنین سند ویلا و باغ نیز نباید گروه بانک و وام باشد و آزاد باشد .

به مشاور املاک های امین و معتبر مراجعه کنید

امکانات ویلا را با ویلاهای همسایه‌اش مقایسه کنید.در کردان و کوهسار را به دقت بررسی کنید و هر نوع امکاناتی که مد نظر دارید را با دقت بررسی کنید .

هر چه ویلا در کردان و کوهسار لوکس تر و مدرن تر باشند قیمت بالاتری خواهند داشت بنابراین به دقت ویلاها و قیمت ها را بررسی کنید.

تعداد پارکینگ سنگ پوشیده ، نوع درختان و سنن آنها و جنس راه روح های باغ و حیاط که سنگ فرش باشند و یا نوع دیگری باشند

در خرید ویلا های شهرکی قطعا از نگهبانی به صورت ۲۴ ساعته برخوردار خواهید بود و معمولا به شهر دسترسی آسانی خواهید داشت امکانات رفاهی از جمله زمین بازی کودکان ، فضای سبز و … در آن وجود دارد این ویلا ها امنیت بالایی دارن و اگر به صورت سالیانه هم به ویلای خود مراجعه کنید ا مشکلات ناامینی مواج نخواهید شد.

ویلاها و زمین های با کاربری کشاورزی را خریدای نکنید زیرا اجازه ی دیوار کشی نخواهید داشت بنابراین پروانه ساخت و پایان کار ویلا را بررسی کنید و از صحت آن مطمئن شوید.

نکات خرید ویلا در منطقه ی کوهسار کرج

نکات خرید ویلا در کوهسار کرج

کلیه ی مراحل بستن قرارداد و پرداخت پول را در املاک معتبر انجام بدید و بعد از معامله اقدام به دریافت کد رهگیری کنید و کلیه موارد و مفاد و قوانین قرار داد را به دقت مطالعه نمایید

کاربری سند و زمین را با دقت و توسط کارشناس املاک بررسی نمایید.

از خرید ویلا و زمین و باغ در جاهای بسیار دور و پرت خودداری کنید

ویلاهایی که در شیب تند هستند خودداری کنید.

گول قیمت ها را نخورید اگر قیمت ویلایی پایین بود فورا اقدام به خرید نکنید و بررسی های لازم را انجام دهید.

قیمت ویلا فقط با توجه به محله قیمت گذاری نمیشود بلکه نوع ساخت ، متریال بکار برده شده ، داشتن امکانات ( استخر ، سالن ورزشی ، فضای سبز و … . ) تاثیر گذار میباشد و امکان دارد دو ویلا نزدیک هم با قیمت های متفاوتی باشند .

با چند فروشنده و کارشناس املاک که اشراف کامل به منطقه را داشته باشد و امین باشد و سابقه ی کاری طولانی مدت داشته باشد مراجعه کنید و مشورت نمایید.

شناخت به بازار خرید ویلا و باغ داشته باشید

هزینه و بودجه خود را بررسی کنید

در خرید ویلا و باغ و زمین در کردان و کوهسار معامله منعطف باشید

سن و سال ساخت ویلا در کردان و کوهسار نکته ای مهم است آن را بررسی کنید

امکانات اولیه ویلا در کوهسار و کردان از جمله سند ، دارا بودن آب و برق و گاز را بررسی کنید

دیوار و حفاظت و نوع متریال را بررسی کنید و با دید باغ اقدام به خرید ویلا در کردان نمایید

رعایت استانداردها در ساخت ویلا و باغ را بررسی کنید